Világgá (országgá) mentem.

Az elmúlt időszak egy kicsit mozgalmas volt, így írok pár sort, mégis mi történt velem, meg hogy merre jártam (Anna nevében nem szeretek írni). 

Vasárnap családlátogatás Pest mellett + elvileg tanulás a következő vizsgákra, gyakorlatilag pedig nem sikerült nagyon művelnem ezt hétfőn, amikor meg az egyetemre utaztam. Próbálkoztam, de nem nagyon haladtam előre... azért csak öregszem én is lassan, ez a nagy helyzet. Remélm ez a maradék egy év még menni fog valahogyan, aztán utána azt hiszem egy ideig elég lesz a tanulásból... bár gondolkodok doktori címen is, Anna viszont nem örül neki. Meglátjuk, hogy lesznek majd a dolgok. Van még időm gondolkodni...

Kedden végül kaptam egy szép hármast, annak ellenére, hogy a négyesért kérdeztek.. de nem baj, a hármasnak is rendesen örülök, nem nagyon volt időm megint rendesen készülni. Utána tanulás a szerdai vizsgára, a fáradtság és az elhúzódó aznapi vizsga miatt erre se nagyon volt rendesen időm, csak felszínesen ment a dolog.

Szerdán megint hármast kaptam, ami vicces volt. Három lapot kaptam, az elsőt egymagában, a másik kettőt pedig az első beadása után pár perccel. Beadtam az első lapomat, megnéztem az egyik kérdésre a választ a jegyzetemben, hogy mit kellett volna írni... aztán megkaptam a következő két lapot, az egyiken ugyanaz a kérdés volt, mint az elsőn, és aminek megnéztem a szünet közben a válaszát. Vicces... hát így kaptam hármast. Vizsga után kis csavargás, aztán fogtam magam és lementem a Balatonra Ági mamáékhoz segíteni a gyümölcsszüretben.

Csütörtökön és pénteken egész nap lenn voltam (illetve fenn a fákon), a vizet nagyon nem láttam, mert hol olyan meleg volt, hogy nem lehetett megmozdulni, hol pedig szakadt az eső. Mindenesetre örülök, hogy sikerült lejutnom, mert tavaly egy napot sem láttam a Balatont. Most azért mellékelek néhány képet...

Szombaton vissza Pestre, majd családlátogatás, és a másnap megtervezése. Egész nap cipeltem a gyümölcsöket, de végül mind megérkezett a rendeltetési helyére.

Vasárnap Répáshutára mentem, meglátogattam Annáékat az erdei iskolában. Sok szép nagy hegy a Bükkben, rengeteg fa, friss levegő... sikeresen odaértem vonattal, gyalog és busszal. Az ottalvás pedig szabályosan az utcán történt egy sátorban...

Hétfőn indulás ide vissza, közben Nyíregyháza vadaspark, ahova eredetileg nem akartam bemenni, mert már voltunk Annával a nyáron, és a kisvasút különben is jobban vonzott, de aztán valahogyan be lettem fizetve, és be kellett mennem. De aztán kilógtam a vége felé, és pont jött a kisvasút, úgyhogy le tudtam fényképezni.... végül este 10 környékén megérkeztünk.

Azóta fűnyírás, szekrény kipakolása, terep előkészítése a nagy átalakításokhoz, ilyen jó kis változatos dolgok folynak itt... hosszú lesz a nyár, remélem lesz elég idő mindent normálisan megcsinálni.

Tegnap volt a tanévzáró, Anna elbúcsúzott az osztálytól, a gyerekek is tőle. Könnycsepp nem hullt, pedig számítottam rá... jó gonosz vagyok...

Így éldegéltünk az utóbbi napokban, most megyek kipakolom a kamrát, hogy legyen valami haszna ennek a napnak.