Kis hálaadás

Amellett, hogy szükséges lehet időnként magunkba tekinteni, ugyanúgy szükséges lehet egy kicsit körülnézni, mi az, ami körbevesz bennünket, az életünket, és mennyi mindenért lehetünk hálásak, akármilyen élethelyzetben vagyunk is. A magunk részéről - keresztyénként - Istennek adunk hálát mindenért, ami körbevesz bennünket, amink van, amivel megáldott bennünket, hiszen hisszük, hogy Tőle kapunk, kaptunk mindent... nem a saját érdemünk, a saját harcaink eredménye körülményeink, hanem az Ő kegyelme. Nem a pénznek vagyunk hálásak, amiből meg tudunk venni ezt - azt, hanem Istennek, amiért adott nekem munkahelyet, ahol dolgozhatok, és a munkámért láthatok pénzt...

Hálás vagyok Istennek: Jézusért, a Megváltómért, Isten egyszülött Fiáért, Aki meghalt helyettem, értem, a bűneiért a kereszten, és nem kell félnem, rettegnem a haláltól, mert vár rám az örök élet Jézussal és Istennel. Tudhatom, hogy a halállal nincs mindennek vége... hálás vagyok Érte, mert nem vagyok egyedül, mert Jézus mindig velem van. Hozzá mindig fordulhatok, mindig meghallgat és segít; mindig megmutatja, merre kell tovább mennem, mit kell cselekednem, mi az, amit helytelenül teszek és amin változtatnom kell - így törekedhetek a jobb, értelmesebb életre.

Hálás vagyok Istennek a családomért: a feleségemért, aki már több, mint 9 és fél éve osztja meg velem örömeit, bánatait, szeretetét, türelmét; hűségesen kitart mellettem, és nem hagy magamra bajban, nehézségben. Elvisel akkor is, amikor nagyon nehéz... nem adja be a válópert, nem költözik el tőlem, hanem betartja Istennek tett ígéretét: jóban - rosszban velem, mellettem lesz, és nem hagy el... hálás vagyok a feleségemért, mert fizikailag sem vagyok egyedül, kaptam hozzám illő társat, akit szerethetek, tisztelhetek, mellette lehetek, segíthetem, támogathatom Őt, és rengeteget tanulhatok tőle. Hálás vagyok a három gyerekünkért, akiket vállalt, és akiktől ugyanúgy tanulhatok nap mint nap - és akik rengeteg örömöt, mókát, kacagást hoznak be mindennapjainkba!

Hálás vagyok a kis házikónkért, hogy van hol lehajtani a fejünket minden nap, és nem kell félnünk a bankoktól, mivel - Istennek hála - nem kellett a segítségüket kérnünk az építkezéskor, hanem Isten gondviselésére bízhattuk magunkat - Ő pedig csodálatosan megsegített bennünket! Hálás vagyok a nagy kertünkért, ami rengeteg munka árán fog majd gyümölcsöt hozni, de a miénk... és azért is, hogy mindig építgethetjük, csinosítgathatjuk kis birodalmunkat.

Isten iránti hála tölti el szívemet akkor is, mikor a munkahelyemre gondolok: ebben a kegyetlen világban, ezen a nagyon elmaradott régióban is megmutatta, hogy Nála nincs lehetetlen, és munkalehetőséget biztosított számomra. Hálás vagyok, mert a munkámért a pénzt is megkapom, és hálás vagyok azért a megerősítésért is, ami néhány munkatárs áskálódásából fakad... ami másokat rombol, engem erősít, és a hátam mögötti piszkálódás hálára indít...

Hálás vagyok a családunkban lévő betegünkért, aki lassan már két éve küzd, harcol a betegségével. Hálás vagyok érte, hogy még köztünk van, találkozhatunk, beszélgethetünk vele, próbálhatunk támaszt, vigaszt nyújtani számára, és Jézusra mutatni az életünkkel... Aki érte ugyanúgy vállalta a kereszthalált, mint értem - és érted. Hálás vagyok, hogy tart még számára a kegyelmi idő, és még mindig van lehetősége, ideje elfogadni Jézust Megváltójának!

Hálát adok az egyetemért, hogy jövő nyáron talán befejezhetem végre. Hogy rengeteg információ, anyag jut el hozzám mostanában, amit a szakdolgozathoz használhatok... hálás vagyok az internetért... és még sorolhatnám, mennyi mindenért...!

Köszönöm Istenem...!

Következő bejegyzésünk "Mi változott?" címmel 2012. december 11. - én kedden 12. 00 - kor fog megjelenni.