Akik Istent szeretik, azoknak minden javukra van...

A költözés sok pakolászással járt, pláne, hogy szinte beleugrottunk, két héttel a tervezett időpont előtt. Nem is nagyon értem rá figyelgetni magamra, csak minimálisan.
Már "odahaza" feltűnt, hogy van egy furcsa folt a combhajlatomban, ami elég csúnyán fest. Csípés, vagy egyéb, nem tudtam, de a lomolásban nem is értem rá túl sokat foglalkozni vele.
Mikor "idehaza" költöztünk a gyerekekkel, már jobban szemügyre vettem, észlelvén, hogy növekszik a folt. Egy hét után az orvoshoz is elmentem vele, aki rögtön Lyme-kóros kullancs csípésre gyanakodott, de még egy hetet várt, hogy biztosabb legyen benne.


Ez alatt az idő alatt két tenyérnyi nagyra növekedett és kokárda-szerű volt valóban...
Így aztán beutalt az infektológiára, ahol azt mondták, a foltom kétségkívül Lyme-kórral fertőzött csípést mutat. Időben észleltem, s ha megfelelően kezeljük, nem lesz belőle semmi baj. A pocaklakót pedig nem érinti (ez volt az igazán jó hír!!!). A bonyodalmat a penicillin-érzékenységem okozta, mert emiatt nem akármilyen antibiotikumot szedhetek. Egyelőre felírt a doktornő egy bivalyerőset napi kétszeri adagolással, mondván, hogy ha bármilyen allergiás reakció jelentkezne nálam, azonnal menjek a kórházba. Ezen túl még egyféle gyógyszer van, de ha arra is allergiás lennék, sajnos várandósan nem tudnak mást adni.


Hazaindulva a kórházból és azon elmélkedtem, hogy most aggódhatnék és elképzelhetném, hogy jaj, mi lesz, ha allergiás leszek a gyógyszerre, aztán a másikra stb., végül kezeletlenül maradnék, meg is kéne nézni a Google-ban, pontosan mivel járhat a Lyme-kór lefolyása...
Ezen a ponton azonban leállítottam a gondolataimat, "foglyul ejtettem őket" és elhatároztam, hogy abból aztán semmi jó nem sül ki, ha előre aggódok olyasmin, ami még nincs is.
Inkább megvásároltam a bivalyerős szert és szépen beszedtem 21 napon át. És azóta sem néztem meg, hogy a Google mit ír...


A folt a végére teljesen elmúlt és mellékhatásként a rozaceás arcbőröm tökéletesen gyönyörű lett. Bársonyos, sima (nem érdes, mint előtte), elég csak vízzel lemosnom reggel-este, kencéket sem kell rápakolni, a pattanásaim is elmúltak teljesen, ráadásul a tejérzékenységem is... Igen, régebben volt is, hogy antibiotikumos kezelést írt fel a bőrgyógyász, de azért nem sűrűn éltem vele, pláne várandósan nem ez lett volna az elsődleges számomra.
Így megszépülve hálás vagyok Istennek, hogy Ő úgy alakította, hogy még a Lyme-kórral fertőzött kullancs csípés is javamra váljon...