Újabb történések

Megint reggel kezdődött a nap, és megint jó hírrel... 

Anna sikeresen átment a reggeli viziten, ami az ő számára most azt jelentette, hogy pápá megyei kórház, irány a gyermekkórház a picihez, és már ott is alszik (persze még külön). Úgyhogy most már végre a fiával lehet, és nagyon boldog.. meglátogathatja, megsimogathatja, beszélhet hozzá... nekem még várnom kell ezekkel, de nem sietek sehova...

A mellhártyagyulladás továbbra is fennáll. Holnap Annának vissza a megyei kórházba, megvizsgálják ,és ha nem súlyos, nem kell benn maradnia. Ha viszont komolyabb, akkor megint a pici nélkül kell lennie egy darabig...

Időközben az is kiderült, hogy a 20 nappal korábbi szülésnek, a légzési és emésztési problémáknak a streptococcus az oka, ami nem tudjuk, honnan jöhetett, de az orvosok is azt mondták, hogy bárhol össze lehetett szedni. Baba egyébként jól van, a napokban meglesz az agyvizsgálat, elméletileg nem kell rosszra számítanunk, hiszen nem lépett fel oxigénhiány. 

A pici a fertőzés, Anna a mellhártyagyulladás miatt kap antibiotikumokat, így hozzávetőlegesen két hétig még nem jönnek haza. Addig igyekszem megcsinálni minden háztáji munkát, mert azért van mit... 

Jelen pillanatban ennyi a friss hír. Számomra még azért is indult izgalmasan a nap, mert benn felejtettem tegnap a vasútállomáson Maya néni biciklijét - elfelejtettem hazahozni... de délután elmentem megnézni kocsival, még ott volt. Persze nem fért be, úgyhogy külön vissza kellett mennem érte, de a lényeg, hogy nem vitte el senki... le volt zárva, persze, de ez általában ne szokott garancia lenni semmire.

Ma egyébként itthon voltam, dolgozgattam. Reggel paradicsomlocsolás (kihagyhatatlan...), délben elmentem ebédért, délután el kellett vinnem egy tanulót a városba, utána pedig elmentem a bicikliért és hazatekertem... este pedig az ajtókeretben lévő ablakok helyére vagdaltam faanyagot, de már csak holnap próbálom meg berakni. Most már alszok... egyébként holnap megyek be Annához, és majd új és friss híreket hozok.