Családi állapotok

Régen volt időm csapkodni a billentyűzetet, úgyhogy most ezt is megteszem végre. Mert "az embernek arra van ideje, amire/akire szakít"... a képekkel még tartozunk, de nem felejtettük el!

Múlt héten kimozdultunk nagy lapos alföldi székhelyünkről, és beszippantást nyertünk a Pestkörnyéki finom levegőbe. Maga a levegő nem fogott meg, de a környezetváltozás, a családi találkozások és együttlétek mindenképpen kellemesek és hasznosak voltak, s hálásak vagyunk Istennek, hogy vannak családjaink...!

Anna sokat pihent, babázgatott, családozott, én pedig mentem a nagy Alföld után a Kisalföldre egyetemi konzultációra. Hmmm... jól éreztem magam....... szerdán letudtam két vizsgát, az egyik eléggé váratlan volt, de valamennyire csak sikerült. Csütörtökön és szombaton kirándulgattam, tegnap délután pedig visszajöttünk, és jövő hét keddig ismét itt leszünk.

Andris szépen fejlődik ,egyre nagyobb, egyre nehezebb, egyre jobban átalussza az éjszakákat, és egyre többet mosolyog... bizony, készültek mosolygós fotók is róla, azokat talán ma fel tudom rakni (az igazság az, hogy rengeteg fénykép van, csak nem találjuk a számítógépeken, a mosolygós képsorozat a fotógépen van, most töltöm fel másik gépre).

Elmondható tehát, hogy jól vagyunk, sikerült valamennyire kipihenni magunkat, és nincs okunk panaszra... de ne is legyen, hiszen mindent, még a legapróbb jót is meg kell becsülni és hálásnak lenni érte!