BÚÉK - Bízd Újra Életedet Krisztusra!

Idei első bejegyzésünkkel is kívánunk mindenkinek Istentől áldott, lelkiekben gazdag új esztendőt! Ennek kapcsán rövid évértékelésünk következik (nem időrendi sorrendben).

Gyarapodott a család egy Andrissal (szeptember), így már hármasban éldegélünk a nagy lapos Alföldön, és nagyon jól megvagyunk, köszönjük. Két jogosítvány - kategóriát is sikerült megszereztem (március és november), így már egyre több mindent tudok elvégezni a "ház körül", egyre változatosabb a munkaköröm, és ennek csak örülni tudok. Annának sem ártana megtanulni vezetni, dolgozok az ügyön... pihenésre is jutott idő, voltunk a Balatonon (július) és Zemplénben (augusztus), nagyon jól éreztük magunkat. 10 vizsgával közelebb kerültem az államvizsgához, már csak 11 van hátra... egyénileg sokat kirándultam: Zánka, Rajka, Diósjenő, Gödöllő, Deutsckreutz (Sopronkeresztúr), Körösnagyharsány, Füzérkomlós - csak néhány hely, ahol megfordultam. A korábbiakkal ellentétben végül nem sikerült Vésztőre költöznünk, de nem tudhatjuk, Isten mit tartogat számunkra az előttünk álló évben...

(Anna - ha lesz hozzá kedve - a maga részéről értékel majd).

Elmondható, hogy nagyon sok pozitív történéssel, élménnyel lettünk megáldva. Isten működött - mint ahogyan működött korábban, és napjainkban is... az Övéi vagyunk, hozzá tartozunk. Ő pedig gazdagon megáldja azokat, akik Őt keresik, és az Ő útjain járnak...!

[2008-as évértékelésünk: végre átkerültem levelező tagozatra (február), elmehettem dolgozni iskola mellett. Sok év várakozás után esküvő (július), majd rendes, állandó munka, megtaláltam a helyem, a szolgálatom (október). És még sok kisebb - nagyobb apró csoda... Isten akkor is velünk volt és munkálkodott...!]