Megérkezett...!

Nem mondhatni, hogy teljesen váratlanul, de azért mégis egészen hirtelen ma megszületett Luca Anna, Andris kistestvére. Főbb jellemzői: 3330 gramm, 49 cm, természetes úton, 12 nappal az "előírtnál" korábban, és anya + lánya jól vannak.

Ahogy egyre inkább közeledtünk február 6 - hoz a naptárban, egyre inkább számolgattunk. Még ennyi nap, még annyi nap... aztán 12 - nél megálltunk. Tovább nem számolhatunk... Andris 20 nappal korábban született, szegénynek voltak gondjai kezdetben, hozzá képest a 12 nap már teljesen barátságos.

Igazából tegnap délután óta szakaszos vérzés már előfordult, a pocak is többször keményedett, enyhe fájásnak tűnő valamik is jelentkeztek, de még nem voltak igazán határozottak. Mindenesetre ez már így együtt sejtetett valamit. Ma délután lemondtam a pénteki vizsgát, hat óra környékén hazajöttem, vacsoráztunk, beszélgettünk, aztán pukkanás, elfolyt a magzatvíz, 18. 45 - kor már vitték a mentősök Annát. 20. 30 környékén pedig megszületett...

Andris a hír bejelentése előtt 2 perccel aludt el. Leraktam az ágyába, és abban a pillanatban, forgolódás nélkül elaludt... abban a tudatban, hogy ő a világ közepe, hogy egyke, és mindenki mindig csak vele foglalkozik... majd ha felébred, illetve valamivel utána (mivel reggeles vagyok, és csak negyed kilenc környékén érek vissza) megpróbálom elmagyarázni neki, hogy az "Uca" már nem anya pocakját jelenti félig - meddig, hanem a szomszédos kiságy leendő lakóját. Szerintem nem nagyon fogja megérteni, csak ha anya beállít majd pár nap múlva a "konkurenciával", de addig is próbálom vele megértetni, mire kell számítania a hosszú közeljövőben.

Első körben így ennyi, fáradtak vagyunk, követem Annát + Andrist és alszok. Reggel korán kelek, aztán utána miénk az egész nap... remélem Andris (eddig egyeduralkodó) mellett lesz lehetőségem azért a saját dolgaimat is intézni.

Hálásak lehetünk Istennek, hogy jó időben született Luca Anna; hogy még itthon vagyok, és nem kell még az egyetemre mennem. Hogy könnyű és gyors volt a szülés, hogy minden rendben lehet, és talán hamar hazajöhetnek majd a lányok... hogy Andris jól elvolt eddig velem... hogy Luca lett, mert kiderült, hogy a Bernát Zsolt Annának annyira nem tetszett...

..ja és nem apás szülés volt, mert Andrist nem akartuk itt hagyni egyedül, úgyhogy én maradtam vele, biztos, ami biztos...