Lótifuti

Az elmúlt héten nem nagyon volt időnk semmire, mindig volt mit csinálni. Anna a gyerekekkel foglalatoskodott, én pedig kertészkedtem a gyümölcsösben, kaszálás, gyomirtás után paradicsom-palántázás... 

A hét második fele azért izgalmas, mert jövő héten megint vizsgák lesznek az egyetemen, és idáig készülgettem anyagbeszerzéssel és beadandó készítésével. Most már lassan elmegyek aludni, mindjárt vasárnap van úgyis (és még nem vagyok összepakolva...). Nem sok időm volt a gyüjtögetés mellett semmire. 

Ági mamáék meglátogattak bennünket, megnézték és véleményezték leendő házunkat és környezetét. én pedig fényképeztem, de ameddig nem a mi nevünkön van a ház, addig nem akarom másét mutogatni...

Egyébként este Anna hozott három szem jó érett cseresznyét a gyümölcsösből... és ha megtalálnám, felraknám a legfrissebb képet a piciről, amin már elég szépen látszik, de nem lelem. Talán majd legközelebb.

Anna és pici egyébként a lehetőségekhez jól vannak. Anna csúnyán köhög már legalább egy hete, egyre sűrűbben, és nem tudni, mi az oka ennek. De remélem most már javul az állapota. A pici pedig mozog, elég sokszor és sokat... biztos nagy sportember lesz. 

Ágiék is jól vannak, hazajöttek pénteken, újra itthon vannak ebben a békességes - csendes környezetben.

No megyek aludni most már. Jó éjszakát!